Sila la click jika ade.....

Wednesday, December 15, 2010

Domain Giveaway dari Yanmieonline.com dan Ihosterz.com


Salam sume. Hari ni baru berkesempatan menulis entry giveaway ni. Ini kerana, aku terlalu sibuk, menguruskan kemasukan pengajian master aku dan mengecat dan persiapan bilik pengantin. OPPPSss. Bukan aku yang nak kahwin, tapi akak aku yang nak kahwin.

Giveaway yang berlangsung dari 24 November 2010 hingga 20 Disember 2010 ini menawarkan 5 domain yang dianjurkan oleh Yanmieonline.com dan ditaja oleh Ihosterz.com dan Cikmin.com. 3 domain 3 pemenang yang akan dipilih secara random menggunakan Random.org dan 2 domain serta RM20 setaip sorang untuk 2 pemenang lagi berdasarkan pilihan puan penganjur melalui kekreatifan entry.

Aku cuma mengharapkan, random.org memilih no aku kerana, aku sedar aku nye entri ni xkreatif sebab aku tidak berjiwa sastera yang dapat mencoretkan kata-kata indah untuk santapan pengunjung sekalian. Aku mengharapkan aku dapat menang giveaway ini, supaya aku dapat renovate blog aku, seperti mana aku renovate bilik pengantin akak aku.



So kepada sesiapa yang ingin mencuba nasib, boleh baca dengan lanjut mengenai "Domain Giveaway dari Yanmieonline.com dan Ihosterz.com". Sangat mudah. Dan tidak dilupakan Domain GiveAway Yanmieonline.com ini di taja bersama Ihosterz.com dan Cikmin.com.


"Hingga Jari Bertemu Keyboard Lagi"


No comments:

Post a Comment