Sila la click jika ade.....

Friday, January 01, 2010

Tapak Iklan Untuk Disewa.

Salam sume. First of all, aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kepada sume blogger2 and seluruh penduduk dunia. Sempena tahun baru ni, aku telah melakukan pembedahan terhadap blog aku(ala2 MJ), supaya nampak lebih bergaya and smart.

Antara perubahan yang ketara, aku dh tukar template blog aku yg sebelum ni agak hambar kepada yang lebih menarik. Hampir 1 hari aku ami masa nk tukr template ni and nk selesaikan beberapa problem ngn template baru ni. Dah la aku ni noob, susah la jgk. Terpaksa la bertanya dengan otai2 yg laen.

Selain itu, aku jugak ade menyediakan tapak iklan kepada sesiapa yang berminat untuk letak iklan die kt sini. Murah je, cuma RM10 untuk 3 bulan. Sesiapa berminat, bleh la contact aku melalui contact form yang disediakan. Dan yang terakhir aku ade jgk wat banner yg xbrape nk lawa ni. Just utk suke2.




No comments:

Post a Comment