Sila la click jika ade.....

Monday, January 11, 2010

AJL, AIZAT, BLACK DAN TWITTER


Yeah..Tirai Anugerah Juara Lagu 24 telah berakhir tadi. Setiap artis telah mempersembahkan lagu masing2 dengan cara dan prop masing2. Para2 blogger jgk turut menghangatkan platform2 Twitter dgn tweet msg2. Aizat memenangi tempat pertama dengan lagu ciptaan Pete Teo, Pergi(asal nye I Go) , diiukuti Yuna ke-2 dan Faizal Tahir(kegilaan ramai) ke-3. Aizat - Kau Aku jgk telah memenangi persembahan terbaik dan vokal terbaik dimenangi oleh Black - Aku Rindu Sayang Kamu.

Disini, aku juz nk kongsi ngn korang lagu yang telah memenangi anugerah vokal terbaik iaitu Black dengan lagu Aku Rindu Sayang Kamu kerana, begitu la perasaan aku sekarang yang sangat rindu dan sayang kt kekasih hati ku yg telah lama xbertemu. Lagu ni aku tujukan khas buatnya.

Black - Aku Rindu Sayang Kamu



Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus
Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

p/s: nk tggu cmne twitter nnt time world cup..hehe




No comments:

Post a Comment