Sila la click jika ade.....

Thursday, January 21, 2010

Disebalik No 2201!!Tahniah Ezany Kun!!!

Pertama sekali, korang masih igt x, aku ade wat lucky no kt blog aku beberapa minggu yang lepas??Tahniah diucapkan kepada Ezany Kun, kerana berjaya mendapat hadiah untuk lucky no tersebut. Korang igt lg x no 2??Kepada yang masih igt, ada sememangnya mempunyai ingatan yang kuat dan kepada yang x igt, aku bgtau blk no 2 adalah 2201.


Kenapa aku memilih no tersebut??Apa rahsia disebalik no 2??No ekor aku menang ke??Mungkin ade yang sudah dapat meneka, tp kt sni aku juz nk cite lebih lanjut mengenai no tersebut. First skali untuk tersebut mewakili tarikh 22 Januari, tarikh yang amat bermakna kepada aku. Kenapa??Sebab 2 la tarikh lahir aku. Hepi Besday to me!!!!heheh

Kedua nye, mungkin menjadi suatu kebetulan, kerana no tersebut juga merupakan no plat keta yang aku gune skrg ni. 2 sebab nye, aku memilih no 2201 utk dijadikan no cabutan bertuah kepada pengunjung2 blog aku.

2 je aku nk cite kali ni, tggu post terbaru mengenai pengalaman aku selama seminggu ROS di sekolah agama menengah paya jaras, Sungai Buloh.




No comments:

Post a Comment