Sila la click jika ade.....

Wednesday, December 30, 2009

Aku Gila Seks

Salam semua. Ini adalah entri terakhir aku dalam tahun ni. Aku dapat idea nak wat entri ni dah lame. Tadi dpt lg idea apabila, time aku makan kt kedai, aku dengar berita kt radio Sinar.Fm yang menyatakan, Tiger Woods dimasukkan ke pusat pemulihan akhlak kerana ketagih seks hasil skandalnya bersama model2 yang lawa2 dan mantop2.



Orang ade cakap, cara berkesan untuk mengelakkan ketagih seks adalah dengan bersukan. Apabila kite bersukan, kite akan berasa sibuk dan akan lupa mengenai perkara tersebut sama seperti cara nak berenti merokok. Tiger Woods merupakan ahli sukan yang terkenal dalam sukan golf. Tetapi, ternyata kt sini yang bersukan tidak dapat untuk mengatasi masalah ketagih seks, sebab, xkan la kite nk bersukan 24jam. Mane la mampu.

Selain itu, ada jugak orang cakap, cara terbaek adalah dengan menjauhi segala jenis dugaan seperti melihat pompuan seksi(pakai bikini, pakai ketat2) supaya kite sume susah untuk teransang. Kalau kt Malaysia boleh la cm2(bleh ke??) tapi kt luar negara, susah la jugak, sebab klu org2 kt sne pun klu umh pki short ngn coli je even Tiger Woods pun xmampu menahan nafsu.

So bagi aku la, xde gune nye Tiger Woods msk pusat pemulihan akhlak 2, sebab orang femes macam die ramai pompuan2 gila, lagi2 model2 yang cun2. Bile rezeki dah datang, xkan nk tolak.



No comments:

Post a Comment