Sila la click jika ade.....

Friday, December 18, 2009

New Style 4 New Year

Salam sume. Klu korg prsn, ade skit perubahan yg aku lakukan kt blog aku arini. 1st aku telah masukkan widget "read more" dlm blog aku supaya entri2 aku nmpk x terlalu panjang. Ini membolehkan korg untuk lihat entri2 aku yang lepas.

Aku juga telah meng"install" disqus bagi membolehkan korg sume komen dengan lebih mudah. Senang skit nk reply klu ade komen2 baru nnt. Selain itu, aku juga tengah cari idea utk mengganti kan header blog aku yang hambar. klu sape2 ade idea or baek ati nk tolong aku alu2kan.

Lebih banyak perubahan akan dilakukan dari semasa ke semasa supaya blog aku berwajah baru pada tahun baru ni. So aku harapkan sumbangan korg sume utk bagi aku idea and tolong jadikan blog aku lebih menarik. Sekian



No comments:

Post a Comment