Sila la click jika ade.....

Monday, December 13, 2010

Shahir Sambung Master


Salam sume. Sangat ironi, kerana pada 18 Oktober 2010, aku telah mengucapkan Selamat Tinggal kepada bumi Tanjong Malim apabila selesai aku bergraduat pada 16 Oktober 2010 kemudian pada 11 Disember 2010 aku kembali semula ke bumi Tanjong Malim untuk menyambung pengajian aku disitu di peringkat yang lebih tinggi.

Mungkin ramai yang masih tidak mengetahui nye lagi. Setelah 4 tahun dihabiskan disitu untuk mengenggam sekeping ijazah degree, aku kini aku berjuang untuk 2 tahun lagi di bumi yang sama untuk mendapatkan sekeping ijazah master plak. Dari D20061026040 nombor matrik aku bertukar kepada M20101000180.


Aku cuma berharap, aku dapat melakukan yang terbaik dan pulang dengan master yang diidam kan. Dan aku berdoa semoga dipermudahkan segala urusan aku sepanjang pengajianku nanti.


p/s: dapat barang suai kenal yang menarik; beg laptop, pendrive 4gb, namecard holder ngn tali.

"Hingga Jari Bertemu Keyboard Lagi"


No comments:

Post a Comment