Sila la click jika ade.....

Thursday, December 30, 2010

Twitter @EhYeke Penuh Informasi


Salam sume. Lame jugak xberupdate blog aku yang dah bersawang ni. Hal ini berlaku disebabkan kekurangan idea untuk menulis entri. Kekadang idea 2 ade, cuma xdapat nak dikembangkan. Xpun, kekadang xreti macam mane nak start, pastu terus xjadi buat. Macam la entri ni jugak, rase nye dah dekat 2 minggu aku peram dalam draft ni.

So, berbalik kepada topik. Disini, aku juz nk kongsi kan kepada follower2 blog aku, or sape2 yang tetibe terbaca blog aku ni, mengenai satu akaun twitter. Sape2 yang blum ade akaun twitter boleh la mendaftar akaun twitter sekarang kerana, ahli2 politik sekarang pun dah gunakan medium twitter ini utk bergaduh.

Twitter @EhYeke merupakan satu akaun twitter yang dijaga oleh beberapa orang user yang digunakan untuk menyampaikan informasi2, fakta2, isu2 semasa dalam dan luar negara dan berita-berita terkini. Selain itu, @EhYeke jugak turut menyampaikan ayat-ayat motivasi dan ayat-ayat cinta untuk dikongsikan bersama kepada semua follower nya.

So kepada sesiapa yang mempunyai twitter, tp blum meng"follow" @EhYeke cepat2 folo kerana banyak informasi yang kekadang kita sendiri tidak tahu dapat diperolehi. Namun begitu, identiti penjaga @EhYeke masih lagi blum diketahui. Agak2, sape ek???

p/s: jangan lupe follow twitter aku jugak.


"Hingga Jari Bertemu Keyboard Lagi"


No comments:

Post a Comment