Sila la click jika ade.....

Friday, July 02, 2010

Curi Trafik - Cara Mudah Blogwalking!!!

Salam sume. Entri kali ni, aku just nk kongsi ngn korang salah satu cara mudah macam mane nk blogwalking. Ramai yang cakap, blogwalking ni agak memenatkan, sebab kite bukak blog orang lain daripada blog orang laen. Dari 1 blog ke 1 blog yang lain kite bukak sampai kekadang 1 blog tue 2, 3 kali kite g sebab dah xingat sangat. Kalau nk wat list, maybe xramai blogger yang ade dalam list kite on9 time 2. Ade yang seminggu sekali online tetapi ade dalam list. So, merugikan kepada kite, sebab, kite g blog die setiap hari, tapi die g blog kite bile time die online sekali je dalam seminggu.


Selalu bile nk blogwalking ni, aku lebih ske untuk melawat blog2 yang tuan nya sedang online so bile kite g blog die, serta merta die akan balas kunjungan ke blog kite melainkan aku follow blog tersebut sebab mempunyai maklumat yang berguna dan juga sesuatu yang menarik perhatian aku. Selain daripada 2, aku akan baca apabila aku melakukan aktvt blogwalking(aku bace blog korang sume juz kkdg aku xcomment je). So kat sni aku nk kongsi cara mudah blogwalking iaitu dengan cara CURI TRAFIK. Macam mane? Jom Bace.

Curi Trafik ni still memerlukan korang untuk blogwalking and tidak menyalahi peraturan2 NUFFNANG. Ini kerana, curi trafik ini sah walaupun name nye mencuri. Curi trafik sangat mudah. korang just tunggu kemudian curi. Itu sahaja. Ape yang perlu dilakukan adalah memilih sasaran untuk korang curi trafik daripada nye.

Sasaran juga perlu dipilih dengan betul. Kalau ko pilih sasaran yang xde trafik, xde gunanye. Sasaran mesti seorang blogger yang rajin blogwalking dan mempunyai shoutmix/cbox. Dan blog die juga selalu dikunjungi para blogwalker yang selalu meninggalkan jejak. Sasaran yang senang ialah orang yang atas sekali dlm shoutmix/cbox korang dan yang terkini tidak lewat dari 5 mnt. Ini menunjukkan, blogger tersebut tgh online dan sedang aktif menjalankan blogwalking ke blog2 laen.

Justeru itu, ramai blogger akan melawat blog sasaran anda tersebut. So korang just tggu kt shoutmix/cbox diorg untuk trafik2 dan jalankan blogwalking korang. Tapi ingat, konsep ini masih lagi memerlukan korang untuk menjalankan blogwalking. Cume list online blogger korang utk blogwalking 2 ade kt blog sasaran korang. Aku dah try td ku 3 lbih dgn mencuri trafik dari bro REMEDY. Die datang blog aku time die blogwalking, so aku tau mesti banyak trafik akan masuk blog die pas2. So aku just tunggu kt blog die. Hasilnye tgk la gmbr kt bwh ni.


No comments:

Post a Comment