Sila la click jika ade.....

Friday, July 09, 2010

You Are Currently Banned!!!!Innit..


Salam sume. Pagi tadi selesai sudah sesi interview aku untuk jawatan pembantu perangkaan untuk Jabatan Perangkaan. Disebabkan nak g interview, aku bangun awl arini. Hahaha..Dah lame x bgun awl. Interview td agak ok sebab xbanyak soalan yang ditanye as i expect. Juz a short session. But i think i got the chance because x ramai yang datang pun pagi td. Hope dapat la keje part time 2. Balik dari interview, of cos la bukak laptop sebab xleh nk tdo lg.

Time tgh online 2, terdetik hati utk try login acc INNIT aku. Sebab sblum ni aku kne banned dari innit. Sebabnye, aku suke SPAM kt tempat chat 2. So terima padahnye. Kepada sume, patuhi la peraturan yang ade kt mane2 site pun sekiranya site itu berguna untuk anda. Aku dah insaf xnk SPAM kt chatbox 2 lagi.


Bagi aku, innit ni satu site yang berguna. Ini kerana, orang yang berdaftar dengan NUFFNANG je bleh wat acc innit. So, kalau korang post psal entri korang kt innit 2, kebarangkalian untuk nuffnanger melawat blog anda adalah tinggi, berbanding dengan site2 lain seperti gengblogger. So, bile nuffnanger datang blog korang, diorg tau ape perlu dibuat. Ini tidak bermaksud bahawa aku mengatakan gengblogger itu tidak bagus. So site ade kelebihan masing2.

So, lepas ni, dapat la aku post pasal entri kt kt Innit lagi setelah hampir 1 bulan kot aku kne banned. Hahaha. Gelakkan diri sendri. Kepada Innit, im sorry, xbuat lagi dah lepas ni.


No comments:

Post a Comment