Sila la click jika ade.....

Saturday, March 20, 2010

AF8 sangat bosan!!!!


Salam sume. Title entry kali ni mungkin akan membuatkan ramai peminat AF (Akademi Fantasia) marah kt aku. Aku xde la minat sangat AF ni. Aku just memberikan pendapat aku je. Jangan pulak nnt ttbe je ade orang nk saman aku plak. Aku just memberi pendapat nk jujur untuk kemajuan industri seni dan muzik kita juga.

Aku merasakan, AF8 ni sangat la bosan n xde pape yang istimewa. Even aku rse Adlin Aman Ramli pun setuju ngan aku berdasarkan komen2 yang beliau berikan kt budak2 AF8 yang nampak xde semangat langsung. Menyanyi pun malas, menari badan kaku lemah gemalai macam nk g sawah padi. Ni ke gaya nk jd artis????

Tapi, mungkin peminat2 akan backup diorg cakap still awal lg. So bdk2 AF 2 still mentah lg. Btul x??Time awal2 ni la kite nk tunjuk bakat, bagi orang suke kt kite. Xkan dh ujung2 nnt bru nk up. Time 2 mmg dh ssh la nk cari peminat setia. Klu tgk AF yg dulu, slalunye sape yg awl2 undi die tinggi, die dapat kekal sampai Final AF kan.

So kat sni aku juz nk bagi nasihat kt sape2 yang nnt ade ati nk masuk AF tahun2 akan datang, prepare la diri awl2.




No comments:

Post a Comment