Sila la click jika ade.....

Friday, March 26, 2010

Beautiful Blogger Award!!!Sape yang start dulu ni???

Salam sume. Dua tiga arini, aku perasan, banyak blogger2 wat post psal BEAUTIFUL BLOGGER AWARD. Aku pun turut diberi award tersebut oleh cik liyanakamil dan cik sya. So akan nk ucapkan banyak2 terima kasih kepada mereka berdua sbb beri award kt aku. Aku rase ramai lagi blogger2 yg len turut dapat award mcm kt bwh ni kan.


Mula2 aku dapat award ni aku rse bangga jgk sbb ade org rse aku sesuai dpt award ni. Kemudian aku mula terpikir, sape la yg rjin sgt yg start beri award ni kt org len. Dan akhirnye aku mendapati......

Aku terlalu banyak berpikir. HAHAHAHA. Malas pula nk cari asal usul susuh galur(betul ke ni??) award ni. Baek aku wat entry ni, nnt mst org yg start dlu terbace ke. Pas2 nnt tau la aku sape yang start dlu. Xyah la aku ssh2 cari. Betul x murid2??(dh terbiase).

So last skali aku nk beri award ni kt org len plak. Dan pemenangnya ialah:




No comments:

Post a Comment