Sila la click jika ade.....

Wednesday, March 17, 2010

Mana Best Ek??


Salam sume. Setelah sekian lama dapat juga aku mengUPDATEkan blog aku ni. Cuti sekolah ni, xbanyak keje yang nk kene wat. Juz nk kne tanda kertas jawapan test student2 je, sebab diorg aritu baru lepas ujian. So time cuti sekolah ni la, aku nk HIDUP kan kembali blog aku yang agak menyepi.

So sebagai topik kali ni, juz nk tanye pendapat korang, aktiviti yang best dilakukan ketika cuti sekolah ni. Ramai ibubapa mengambil kesempatan cuti sekolah ni, membawa anak2 melancong, makan angin & etc. Ade yang g pulau2 (pangkor/tioman) dan ade yang juz pulang ke kampung halaman tercinta.

Tapi kan, budak2 sekarang ni diorg lg ske duk umah je. Ini kerana, duk umah dapat men game, men tenet, men PS3. Budak2 sekarang ni kurang nk lakukan aktiviti outdoor sebab 2, masyarakat Malaysia sekarang ni ramai yang mengidap obesiti siap kne wat program Biggest Loser bru igt nk kurangkn berat badan n bersenam.

Tapi bagi aku, aku lg ske duk umah je. Nama pun cuti sekolah, waktu nk rehat2, so duk umah rehat je la. Nk makan angin duit xde. hehehe



No comments:

Post a Comment