Sila la click jika ade.....

Monday, March 01, 2010

Gilerrr!!!!!

First of all, i want to say sorry because, its been a while since i last update my blog. Quite busy with my practical. Even, tomorrow, my guidance teacher want to observe me while i'm teaching additional mathematics form 4. Luckyly, i already told, class 4 qanaah student that Pn Suzana going to observed me tomorrow.
Saje nk practise my English becoz aku kne ajar bdk2 ni sume dalam English. Sbb ari2 Big Boss aka Pengetua nk klu bleh aku gne English 70% and Malay 30%. Tp aku lantak balun cakap Melayu jgk. Hahahaha. Aku juz nk cerita pasal pengalaman yang gak mengejutkan untuk aku. Nak tau ape??

Cerita ni pasal pencerapan (observation) yang dilakukan lecturer aku. Klu korang jadi aku, mesti boleh sakit jantung. Mane tidak nya, tepat, kul 11 pagi ari khamis 25 Februari 2010, aku menerima panggilan dari lecturer aku. Nk tau die cakap ape? Die tanye sekolah aku kt mne, sebab die dah ade kt paya jaras and nk datang observe aku. GILERRRR terkjut aku. Dah la time 2 aku tengah baek nk landing depan laptop kt meja aku.

Dengan pantas aku bgun, siap kn Lesson Plan(LP) bkn linkinpark. And secara kebetulan plak, cikgu pembimbing aku masuk bilik guru lelaki, trus aku inform die yang lecturer aku nk dtg. Kemudian aku bergegas ke pejabat utk amik LCD projector (ABM) nk bg ade drpd xde langsung and inform kt pengetua n guard, yg lecturer aku nk dtg.

Aku blk blik guru blk utk siap kn Powerpoint. Luckily ari2 semalamnya, cikgu aku dh msk observe, so utk ari 2 aku juz tambah powerpoint ari sblum 2 skit je. pas2 gne time mengajar. Tp memang GILERRR panas la aku time 2, mengajar dlm keadaan not really prepared. Naseb baek aku pki bju batik, xde la pluh sgt. So 2 je aku nk kongsi arini sbb xde idea nk tulis sbb bz sgt. kne wat 3 set soklan utk Ujian nnt.

So jmpe lg. Bye2..



No comments:

Post a Comment