Sila la click jika ade.....

Tuesday, May 18, 2010

Friends!!!


Salam sume. Seperti yang korang sume sedia maklum, aku dah abis praktikal. So dengan itu, aku akan lebih mempunyai banyak mase terluang untuk mengupdate blog aku yang agak sunyi 2,3 bulan ini. Bile dah kat umah ni, dapat la aku on9 24/7 klu aku nk sbb internet streamyx sentiasa ade ditambah pulak abah aku dh pasang wireless kt umah so, bleh la aku on9 dalam bilik je. Ini dapat mengisi mase aku, sementara aku menjadi penganggur berjaya sama macam X-Po dan kawan2 aku yang laen.

Bercakap psal kawan ini, aku mule terpikir, bile lagi nk dapat jumpe ngn diorang lagi. Nk lepak2 skali, tgk bola skali, men PES dan macam2 lagi bersama. Mane tak nye, lepas ni, bile dah posting masing2 dihantar kt sekolah2 yang berbeza di kawasan yang berbeza. Kalau dekat2 2 bleh lagi nk nk roger2, tp kalau kene SABAH & SARAWAK nk balik raye kt kampung pun belum tentu dapat lagi.

So kat sni, aku juz nk mintak maaf banyak2 kt sume kawan2 yang pernah aku kenali dan yang mengenali aku. Kalau aku x contact korang 2 xbermaksud aku dah lupe especially member2 aku dari Sekolah Kebangsaan Sri Tangkak batch 1994-1999 & 1995-2000. Juga kepada kwn2 Sekolah Dato' Abdul Razak batch Warisan(004). Aku still igt korang unless muke korang banyak berubah. Mane la tau ade yang pembedahan plastik.

Akhir sekali terima la sekeping sajak Omputeh:

Friend in difference language;
Hindi - DOSTH
German - FREUND
Hebrew - CHAVER
French - AMI
Pinoy - KAIBIGAN
Dutch - VREND
Mexican - AMIGO
Tamil - THOZHI

For me its simply ...................... U

p/s: y'all bleh contact aku kt FACEBOOK, twitter atau email.

No comments:

Post a Comment