Sila la click jika ade.....

Thursday, May 27, 2010

WORLD CUP 2010 - Menangi Wang Tunai Melebihi RM1000 dan Jersi Pasukan World Cup Kegemaran Anda!!!!


Salam sejahtera kepada sume terutama peminat2 sukan bolasepak. Menarik kan tajuk entri aku kali ini?? Mesti korang sume tertanya2 camner nak menang sume hadiah 2 kn. Sempena kejohanan bolasepak Piala Dunia (world cup 2010) yang akan berlangsung bermula 11 June - 11 July 2010 ini, sorang peminat bolasepak seperti anda sume bermurah hati untuk memberikan sejumlah hadiah dalam 1 kontest yang cukup menarik. Beliau adalah saudara Khydir melalui laman web nya Number10.my.

Pernah dengar Fantasy Premier League?? Kontest ini dipanggil FIFA World Cup Fantasy dimana kontest ini lebih kurang same dengan fantasy premier league tetapi pemain2 dipilih dari pasukan2 yang akan menyertai World Cup 2010. Anda hanya perlu bermain FIFA World Cup Fantasy ini dan kemudian join league yang dibuka oleh saudara Khydir.


Pemenang bagi setiap pusingan iaitu dari pusingan 1 hingga pusingan 3 akan memenangi wang tunai RM200.Manakala Juara keseluruhan akan memenangi wang tunai RM1000 dan juga jersi original pasukan Piala Dunia 2010! Cukup menarik kan?? So apa yang anda tunggu lagi? Sertailah kontest tersebut sekarang! Untuk Makluman lanjut dan kod untuk league tersebut, adalah boleh melayari number10.my world cup fantasy.


No comments:

Post a Comment