Sila la click jika ade.....

Saturday, August 14, 2010

LUCKY NUMBER 11311, 11511 & 11711 !!!!


Salam sume. 1st skali aku nk ucapkan terima kasih kepada sume yang menjaya LUCKY NUMBER kt blog aku ni. Aku juga ingin meminta maaf kepada sume diatas kecuaian aku sehingga berlaku nye sedikit masalah teknikal (silap email) yang membuatkan ramai orang marah kepada aku. Namum begitu, sebagai balasan aku akan up tiga lagi number iaitu, 11311, 11511 dan 11711.


Rules dan hadiah masih sama, topup RM5 untuk setiap nombor. Korang just perlu print skrin no tersebut, dan email kn kepada aku, di alamat lantun88@gmail.com (kali ni betul) dengan tajuk LUCKY NUMBER 11311, LUCKY NUMBER 11511 atau LUCKY NUMBER 11711. Email pertama yg diterima akan dianggap sebagai pemenang.




So untuk pemenang LUCKY NUMBER 11111 adalah CikAmoi. berdasarkan email pertama yang berjaya diterima walaupun berlaku masalah teknikal mengalahkan Ira Shaz dan Eina Malina. So sedikit review mengenai blog CIkAmoi, RojakStory.


Blog yang simple, dengan header yang cukup menarik dan membuatkan terliur ketika aku tulis entri ni. Time2 puasa ni nampak pulak lollipop warne-warni. Same dengan title blog ini, entri2 dalam blog ini dari pelbagai kategori. Ape yang menarik, blog ni turut memuatkan review filem2 terbaru kerana CIkAmoi seorang yang minat menonton wayang dan juga mendonlod filem2 terbaru. So kepada sape2 yang xde idea nk donlod cite ape, bleh tgk review kt blog CIkAmoi.





No comments:

Post a Comment