Sila la click jika ade.....

Thursday, August 05, 2010

1 Year Giveaway - Lucky Number

Salam sume. Sori sebab selama seminggu aku menyepi tanpa sebarang update dan juga seminggu aku bercuti dari berblogwalking. Hal ini kerana, aku agak runsing di samping agak serabut memikirkan mengenai interview KPM aku untuk menjadi seorang guru kepada anak bangsa 1Malaysia. First of all aku nk ucapkan terima kasih banyak2 kepada sume blogger yang selalu menyokong aku dan selalu berblogwalking ke blog aku. Untuk makluman, pada 4 Ogos 2010 (semalam) genap la 1 tahun aku dalam dunia blog ni. Oleh itu aku berbesar hati untuk memberikan korang sume sedikit giveaway.

Jika sebelum ni saudara Ezany berjaya mendapat lucky number pertama diblog ni, kali ini, aku akan memberikan 2 lagi lucky number untuk korang hit. Dua nombor tersebut adalah, no 11111 dan juga 12345. Nombor tersebut korang bleh tengok kt bahagia atas sebelah kanan blog ini. Syarat nye sangat mudah, korang xperlu follow blog aku pun xpe, tp klu nk follow aku alu2kan. Korang just perlu print skrin no tersebut, dan email kn kepada aku, di alamat lantun88@gmail.com dengan tajuk LUCKY NUMBER 11111 or LUCKY NUMBER 12345. Email pertama yg diterima akan dianggap sebagai pemenang.



Hadiah yang korang akan dapat, tidak la lumayan. Hadiah nye ialah topup RM5 untuk setiap lucky number. Klu korang dapat hits kedua-dua, korang dapat la RM10. Itu la yang aku mampu berikan kepada korang setakat ni sebagai tanda terima kasih kepada sume kerana setia mengunjungi blog aku ni. Terus setia mengunjungi blog aku kerana, apabila 1st cek aku sampai aku akan lancar kn 1 contest yang agak best.


No comments:

Post a Comment