Sila la click jika ade.....

Saturday, January 01, 2011

Yang Terhangat Dan Menarik 2010


Salam sume. Sempena tahun 2011 ni, jom mengimbas kembali apa yang terhangat dan menarik di blog aku ni. Nak cite ape terhangat kt Malaysia atau Dunia, mesti dah ramai orang yang buat. So aku juz recall back a few entries that quite popular in my blog for 2010.

Of course, yang terhangat adalah entri mengenai Gambar Nabil & Qasha Cium Mulut - Betul atau Photoshop? Entri ini paling banyak menyumbang traffic ke blog aku. Memang macam pisang goreng panas entri ni. Sangat la terhangat. Tapi xcukup hangat macam yang berlaku kt blog awek Khairul Fahmi Che Mat - Elia.

Seterusnya, entri mengenai 5 pahlawan Proton - Tuah, Jebat, Lekir, Lekiu, Kasturi. Entri mengenai kereta konsep dari proton yang di pamerkan di Kuala Lumpur International Motor Show (KLIMS). Kemudian, 2 entri blogwalking yang hangat pada waktu aku rajin ber"blogwalking" iaitu Curi Trafik - Cara Mudah Blogwalking!!! dan Men'CAPUP' - Cara Mudah Tarik Trafik Blogwalking.

Antara entri2 laen:
  1. 1.Lagu Kemerdekaan - Lirik & Download Link
  2. 2.Hanya RM2 untuk Panggilan dan SMS Sepanjang Hari
  3. 3.Tips - Khasiat Buah Tomato
  4. 4.Wanita Ibarat Buah Epal!!!

So, kepada, follower2 TheWayIThink teruskan bersama Shahir untuk tahun 2011 dan lebih banyak entri yang lebih bermanfaat dan berguna serta berinformasi akan dikongsikan. Akhir kata, Selamat Tahun Baru 2011 & Happy New Year.


"Hingga Jari Bertemu Keyboard Lagi"


No comments:

Post a Comment