Sila la click jika ade.....

Sunday, June 06, 2010

WANTED BY FBI!!!!!

Salam sume. Arini aku dapat berita bahawa tiga orang penjenayah paling bahaya didunia terlepas dari penjara di selatan america. FBI melaporkan ketiga-tiga penjenayah tersebut kini mungkin sedang bersembunyi di negara-negara Asia kerana dikatakan lebih selamat. FBI turut mengeluarkan gambar ketiga-tiga orang banduan supaya orang awam dapat mengesan mereka dan melaporkan kelibat mereka kepada pihak2 berkuasa tempatan atau pun FBI sendri.


So, ini lah gambar entri untuk KONTEST NAK MENANG BLACKBERRY yang dianjurkan oleh Toh Tuan Tanah yang berlangsung dari 10 May 2010 hingga 10 june 2010. Sebanyak 3 buah blackberry boleh dimenangi melalui 3 kategori. So sape rase handphone die dah rosak macam aku nye nokia 5200 boleh la join kontest ni.


Syarat-syarat kontest
  1. 3 gambar
  2. Melakonkan watak Abe, TTT, dan diri sendiri. Siapa TTT & Abe? Korang leh tengok atas menubar blog porttuantanah ek..
  3. Posing sebagai Abe dan pegang kertas bertulis atau print www [dot]
  4. Posing sebagai TTT pegang porttuantanah
  5. Posing sebagai diri sendiri pegang [dot] com
  6. Sambungkan ketiga-tiga gambar memanjang, atau melintang. Boleh juga edit guna satu background.
  7. So hasilnya macam pegang www [dot] porttuantanah [dot] com.
  8. Buat satu entry khas untuk kontest ini dalam blog korang, sertakan gambar dan jangan lupa backlink ke blog porttuantanah.com.
  9. Letakkan URL link kontest anda di ruangan komen entry ini.
  10. Jadi follower porttuantanah.com.
  11. Letakkan banner porttuantanah.com di sidebar blog anda sepanjang kontest berlangsung. Anda boleh copy code banner blog ni..
Sebarang maklumat boleh didapati di blog Toh Tuan Tanah tau pun terus ke permalink KONTEST NAK MENANG BLACKBERRY. Cepat!!!Masa semakin suntuk.


No comments:

Post a Comment