Sila la click jika ade.....

Tuesday, June 08, 2010

Surat untuk Shahir!!!



Salam sume. Sedikit update untuk arini. Tengah ari tadi, terdengar bunyi moto posmen. So dengan pantas aku berlari keluar. Tengok2 kt pagar ade 1 sampul surat warna putih terselit kt pagar(nk msuk box xmuat). So aku amik la, n tengok nama aku. Pas2 tengok plak cop kt setem 2. Menumbok, Sabah. Patut la, upe2nye surat aku 2 die naek flight 2 yg lmbt sampai. Masuk bilik je, aku trus buka surat 2 sebab nak tau ape ade kt dalam 2.

Rupe2nye hadiah contest aku dah sampai. Sebelum ni aku ade join CONTEST REVIEW BLOG ZONBEBAS yg dianjurkan oleh ZonBebas.com dengan kerjasama ZonArtis.com dan Azizwan.com. Alhamdulillah aku berjaya mendapat tempat kelima dengan entri aku : ZON BEBAS : BUKAN TEMPAT UNTUK PERGAULAN BEBAS dan berjaya memenangi sehelai T-shirt ditaja oleh ZonArtis dan RM10 taja Azizwan. So sekali lagi nk ucapkan banyak terima kasih kepada pihak2 yang mengadakan contest tersebut.



No comments:

Post a Comment