Sila la click jika ade.....

Tuesday, April 13, 2010

I Got Buffered!!!

Salam sume. Lame jugak xdpt nk online ni sbb ari2 sibuk siapkn montaj untuk Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik dan Mesyuarat Agong PIBG SAM Paya Jaras. Di tambah pulak ngan masalah wireless kt sekolah. So xdapat la nk online. Bile dah dapat online, 1st skali aku bkk mesti la FACEBOOK. Pas2 aku bkk email, nk tgk kot2 ade campaign dari sponsoredtweet or churpchurp. Mule2 2 mls rsenye nk check traffic kt Nuffnang, sbb klu aku xonline, slalunye traffic rendah. Tapi aku check jgk. Lps check traffic, aku check earning plak and dapat berita gembira dari Nuffnang.



I Got Buffered Earning. Akhirnye, setelah lama berkecimpung dalam Nuffnang ni, dapat jugak buffered. Mule2 terkejut jugak, sbb 2,3 arini blog aku agak sunyi. Cikgu Busy la katakan. So, first skali, nk ucapkan terima kasih kepada pengunjung setia blog aku ni walaupun agak sunyi kebelakangan ni. So 2 je aku nk update kali ni, tggu update terbaru.



No comments:

Post a Comment