Sila la click jika ade.....

Friday, May 21, 2010

Download Movie Hollywood Terbaru!!!



Assalamualaikum sume. Jom update blog sambil mengisi masa lapang. Kat sini aku nk kongsi kt korang cara aku download movie2 baru & lama. Mungkin ramai yang dh tau cara ni kan. So aku juz nk kongsi kan kt korang aktiviti aku time cuti ni je. Selain movie, korang bleh jgk download TV series yang popular macam Chuck (season 3), House dan jgk Glee. So kt bawah ni aku kongsi ngn korang cara2 and laman web yang memudahkn korang nk donlod cite2 sume.

First of all, ape yang korang perlukan adalah laptop/komputer, line tenet (streamyx/broadband), mozilla firefox and yang penting IDM (internet download manager). Kemudian, korang install la ikut korang yang penting sume 2 bleh digunakan dan extension IDM utk firefox di'enable'kan. Selain bahagian pertama.

Seterusnya, korang juz pegi laman web ni Watch Free Movie Online utk movie2 atau yang ini Project Free TV utk TV series. Dan seterusnya pilih cite2 yang korang nk tgk. Terdapat pelbagai Film hoster yang bleh dipilih untuk menonton, tetapi make sure pilih yang berkualiti bru best tgk. Setelah itu, buffer video tersebut sehingga anda nampak button seperti dalam gambar dibawah ni. Kemudian click button tersebut dan download.


So, 2 je yang aku nk kongsi. Aku kongsi ape yang aku tau je. Klu sape2 nk kongsi cara laen bleh je. Klu ade silap ke bgtau la, sebab maybe ade lagi yang pro2 dalam bab donlod2 ni.


No comments:

Post a Comment