Sila la click jika ade.....

Monday, June 20, 2011

June 2011



Salam sume. Lame juga aku x update blog sampaikan untuk bulan Jun ni xde langsung entri2 baru dari aku. Seperti biase la, ketidakadaan internet yang menyebabkan faktor utama aku xdapat update blog. Banyak perkara berlaku dalam bulan Jun ni, tetapi tidak berkesempatan nak tulis dalam blog ni.

Pertama, result utk semester 1 aku, pada peringkat Sarjana ni(master) kuar awal bulan ni. Alhamdulillah, result yang bagus dan sangat menggembirakan. Dapat la jugak menyakinkan parent and family aku yang pada awal nye yang agak membantah keputusan aku untuk sambung master. Walaubagaimanapun, aku bersyukur dan akan terus berusaha mengekalkan pointer aku pada semester akan datang.

Seterusnya, kontrak aku sebagai pekerja di Bahagian Sumber Manusia di bawah Skim Pelajar Bekerja disambung sehingga pengunjung bulan ini. Alhamdulillah jugak, dapat la aku mencari duit belanja skit, simpan untuk bayar yuran semester depan pulak. Insyaallah jika ade rezeki, bulan depan tukar jabatan pulak. Pergi unit Akademik urus psal urusan konvokesyen plak.

Yang seterusnya, korang pun tau, bulan Jun ni ramai kawan2 aku dah tunang even ade jugak yang dah kawen. Kepada sape2 yang ade jemput aku 2, aku mntk maaf banyak2 sebab x berkesempatan pergi majlis korang. Ape pun aku ucapkan korang sume berbahagia sehingga ke akhir hayat bersama pasangan masing2.


"Hingga Jari Bertemu Keyboard Lagi"


No comments:

Post a Comment